-
Lidojumu dinamika
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Darba mērķis | 3 |
2. | Izejas dati | 3 |
3. | Lidmašīnas galveno lidojuma-tehnisko parametru aprēķini normālos lidojuma apstākļos | 8 |
3.1. | Lidmašīnas vidējās lidojuma masas un svara aprēķini | 8 |
3.2. | Lidojuma polāru aprēķins un konstruēšana | 8 |
3.3. | Nepieciešamo vilkmju aprēķins apkopoti tabulās | 11 |
3.4. | Horizontāla lidojuma raksturojošo ātrumu, ātrumu diapazona, maksimālās vertikālās ātrumspējas un lidojuma griestu noteikšana | 19 |
3.4.1. | Horizontālā lidojuma raksturojošo ātrumu un ātrumu diapazona noteikšana lidmašīnām ar turboreaktīvajām spēka iekārtām (TRD, ), izmantojot nepieciešamās un iespējamās vilkmes līknes | 19 |
3.4.2. | Maksimālās vertikālās ātrumspējas (vertikālā ātruma), augstuma uzņemšanas lidojuma ātruma un lidmašīnas teorētisko griestu noteikšana lidmašīnai ar turboreaktīvo spēka iekārtu (TRD) | 20 |
3.5. | Augstuma uzņemšanas (pacelšanās) barogrammas konstruēšana | 24 |
3.6. | Planēšanas ātrumu polāru aprēķins un konstruēšana | 27 |
4. | Lidojuma tāluma un ilguma aprēķini | 30 |
4.1. | Augstuma uzņemšanas (pacelšanās) tāluma un ilguma aprēķins | 30 |
4.2. | Horizontālā lidojama tāluma un ilguma aprēķins | 30 |
4.3. | Nolaišanās (planēšanas) tāluma un ilguma aprēķins | 31 |
5. | Uzlidošanas un nosēšanās parametru aprēķins | 31 |
5.1. | Uzlidošanas faktiskā distance | 31 |
5.1.1. | Ieskrējiena distances aprēķins | 31 |
5.1.2. | Uzlidošanas distances gaisa posma aprēķins | 32 |
5.2. | Nosēšanās faktiskās distance | 32 |
5.2.1. | Nosēšanās distances gaisa posma aprēķins | 32 |
5.2.2. | Nosēšanās distances izskrējiena aprēķins | 33 |
5.3. | Lidlauka nepieciešamo raksturlielumu aprēķini | 33 |
6. | Lidmašīnas lidojuma-tehnisko raksturlielumu aprēķini, ievērojot ekspluatācijas ierobežojumus | 34 |
6.1. | Minimālā pieļaujamā horizontāla lidojuma ātruma Vmin piel aprēķins | 34 |
6.2. | Maksimāli pieļaujamā horizontāla lidojuma ātruma Vmaxpielnz aprēķins | 35 |
6.3. | Maksimāli pieļaujamā horizontāla lidojuma ātruma Vmaxpielq aprēķins | 35 |
6.4. | Pieļaujamo ātrumu diapazons, ņemot vērā uzdotos ekspluatācijas ierobežojumus | 35 |
7. | Secinājumi | 38 |
Secinājumi
Pēc aprēķinātiem, kas tika veikti dotajā darbā var secināt, ka lidmašīnas praktiskie grizsti ir 11.2 km augstuma, kas var tikt sasniegti pēc 21.2 minutēm, bet mūsu gadījumā kreisera augstums ir 9 km.
Pēc iegūtas planēšanas polāras, varam secināt, ka vistālākais planēšanas režīms ir pie apmēram α≈8° ; Bet visilgākais planēšanas režīms tiek sasniegts pie α=6°;
No konstruētām tabulām un grafikiem, varam secināt, ka visi dati ir aprēķināt ticamības robežāsi apmēram , ka ir reālajā dzīvē. Kreisēšanas ātrums atrodas starp minimāli un maksimāli pieļaujama ātruma.
…
18.variants kursa darbs priekšmetā Lidojumu dinamika
- Lidojumu dinamika
- Pacelšanās - nolaišanās joslas caurlaides spējas definēšana
- Rotora balansēšana un kinētiskās enerģijas uzkrājēja dinamiska analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Rotora balansēšana un kinētiskās enerģijas uzkrājēja dinamiska analīze
Paraugs augstskolai10
-
Pacelšanās - nolaišanās joslas caurlaides spējas definēšana
Paraugs augstskolai15
-
Stundas konspekts matemātikā 3.klasei
Paraugs augstskolai2
-
Aerodinamisko spēku,kuri darbojas uz lidmašīnu,noteikšana pielietojot līdzības teoriju
Paraugs augstskolai3
-
Varbūtību teorijas un matemātiskās statistikas otrā nodarbība
Paraugs augstskolai6