-
Kravas izvietošana puspiekabē
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 2 | |
1. | UZDOTO DATU RAKSTUROJUMS | 3 |
2. | APRĒĶINI | 4 |
2.1. | Dalāmības koeficienta noteikšana | 4 |
2.1.1. | Palete ar gabarītizmēriem 800 x 1200 mm | 4 |
2.1.2. | Palete ar gabarītizmēriem 1000 x 1200 mm | 4 |
2.1.3. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1600 mm | 5 |
2.1.4. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1800 mm | 5 |
2.2. | Slāņu skaita aprēķināšana uz paletes | 6 |
2.2.1. | Palete ar gabarītizmēriem 800 x 1200 mm | 6 |
2.2.2. | Palete ar gabarītizmēriem 1000 x 1200 mm | 6 |
2.2.3. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1600 mm | 7 |
2.2.4. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1800 mm | 7 |
2.3. | Palešu raksturojuma noteikšana | 7 |
2.3.1. | Palete ar gabarītizmēriem 800 x 1200 mm | 8 |
2.3.2. | Palete ar gabarītizmēriem 1000 x 1200 mm | 8 |
2.3.3. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1600 mm | 8 |
2.3.4. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1800 mm | 8 |
2.4. | Transporta līdzekļa celtspējas noteikšana | 8 |
2.4.1. | Palete ar gabarītizmēriem 800 x 1200 mm | 9 |
2.4.2. | Palete ar gabarītizmēriem 1000 x 1200 mm | 9 |
2.4.3. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1600 mm | 10 |
2.4.4. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1800 mm | 10 |
2.5. | Palešu izvietošanas iespējas puspiekabē | 10 |
2.5.1. | Palete ar gabarītizmēriem 800 x 1200 mm | 10 |
2.5.2. | Palete ar gabarītizmēriem 1000 x 1200 mm | 12 |
2.5.3. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1600 mm | 12 |
2.5.4. | Palete ar gabarītizmēriem 1200 x 1800 mm | 13 |
2.5.5. | Kombinētais palešu variants | 13 |
2.5.6. | Secinājumi par palešu izvēli un puspiekabes piekraušanu | 14 |
2.6. | Palešu un pakešu marķēšana | 16 |
2.7. | Ass un sakabes ierīces slodžu noteikšana transporta līdzeklim | 17 |
2.7.1. | Slodžu noteikšana uz puspiekabes asi un saķeres ierīci | 20 |
2.7.2. | Slodžu noteikšana uz vilcēja asīm | 22 |
2.7.3. | Secinājumi par puspiekabes un vilcēja izvēli | 24 |
SECINĀJUMI | 25 |
SECINĀJUMI
Praktiskā darba laikā tika veikti aprēķini, lai izvietotu kravu puspiekabē KAISER, kuru velk vilcējs IVECO 190-36. Krava tika uzkrauta uz paletēm, kuras tikai ievietotas puspiekabē. Tika aplūkotas vairākas iespējamās metodes, kā efektīvāk izvietot kravu puspiekabē, lai panāktu vislielāko efektivitāti.
Praktiskā darba laikā tika secināts, ka visizdevīgāk ir izmantot 1200 x 1800 mm paletes kombinējot tās ar vienu 800 x 1200 mm paleti, uz kuras izvietota krava. Šāda viedā ir iespējams pārvest vislielāko kravas daudzumu, nepārsniedzot puspiekabes pieļaujamo kravnesību. Tiesa šādi pārvadājot kravu rodas problēmas, noslogojot kravas vilcēja un puspiekabes asis. Jāņem vērā arī tas, ka šādi komplektējot kravu netiek garantēta standartizācija. Līdz ar to nav iespējams izmantot mazgabarīta dakšveida iekrāvēju.
Jāatzīst, ka kravas fraktēšana varēja tik veikta veiksmīgāk, lai nodrošinātu asu nepārslogošanu, taču domāju, ka, izmantojot mazāku kravas daudzumu, tas tiktu garantēts. Kopumā uzskatu, ka šāda rakstura praktiskais darbs sniedza lielisku iespēju iepazīties ar kravas fraktēšanas tehnoloģisko procesu, kas noteikti noderēs tālākajā profesionālajā karjerā kā transporta sistēmu inženierim. Šī ir tikai pirmā daļa no praktiskā darba, kas paredz kravas fraktēšanu un pārvadāšanu uz Eiropas valstīm.
…
Transportlīdzekļa slodzes aprēķināšana, RTU, Transporta sistēmu inženierija
- Kravas izvietošana puspiekabē
- Līgums par produkcijas transportēšanu un glabāšanu noliktavā vai saldētājā
- Praktiskais darbs. Kravas pacelšanas mehānismu projektēšanas aprēķins
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Līgums par produkcijas transportēšanu un glabāšanu noliktavā vai saldētājā
Paraugs augstskolai11
-
Praktiskais darbs. Kravas pacelšanas mehānismu projektēšanas aprēķins
Paraugs augstskolai11
-
Kravas pacelšanas mehānismu projektēšanas aprēķins
Paraugs augstskolai13
-
Eksāmena jautājumi disciplīnā "Transportlīdzekļi"
Paraugs augstskolai11
-
Darbu veikšanas projekts
Paraugs augstskolai20