Valmieras Drāmas teātris pats pasākumus neorganizē, bet priekš viņiem pasākums ir izrāde. Sākot plānot izrādi, mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļai ir zināmas lietas, kas viņiem ir vajadzīgas. Nodaļa zina, ka jāveido preses relīzes, reizēm reklāmas rullīši, reklāmas plakāti, izrādes programmiņas, ja izrāde tiek veidota lielajā zālē, tad reklāmas tiek veidotas arī televīzijai un citiem masu medijiem. Kā arī, sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļai jāieplāno, kādi mediji jāiesaista šī pasākuma tapšanā? Kādās proporcijās būs personīgā komunikācija, drukātā prese un elektroniskie mediji? Visi šie mērķi un idejas tiek apkopotas un tiek nosprausts laika periods, līdz kuram šis viss būtu jārealizē. No izrādes veidotājiem ir nepieciešama vizualizācija par izrādes sižetu, tā atainojumu un to, kā veidotājs vēlas, lai par šo izrādi stāsta sabiedrībai medijos. Izrādes sagatavošanas process sākas aptuveni divus mēnešus pirms pirmizrādes un beidzas mēnesi, pusotru pēc pirmās izrādes, kad ir notikušas jau aptuveni piecas izrādes un jau ir daudzmaz skaidrs, kā šī izrāde patīk skatītājiem, vai tā jāturpina rādīt, vai no repertuāra jānoņem.
Pēc šīs intervijas labi sapratu, cik daudzpusīgs ir sabiedrisko attiecību speciālista darbs un ar ko ikdienā jāsaskaras. Mani iepriecēja tas, ka gadījās sarunāt interviju tieši ar Valmieras Drāmas teātra sabiedrisko attiecību speciālisti, jo pati arī gribu veidot savu karjeru kultūras jomā. Pēc Lijas teiktā, ir vienkāršāk strādāt teātrī, nekā, piemēram, valstiskā organizācijā, jo teātris var atļauties būt brīvs un māksliniecisks. To neieliek principā nekādos rāmjos.
…