• Izvirzītie un realizētie uzdevumi, norādot kura pedagoģiskā procesa laikā tie realizējas:
1. Attīstīt atmiņas spēju par putniem, to barību un barotavām. (Rīta aplī);
2. Attīstīt domāšanas procesu mēģinot atcerēties barotavu izvietojumu vietas. (Rīta aplī);
3. Attīsta praktiskās iemaņas, savstarpējās sadarbības pramses izvietojot putnu barotavas. (Rotaļnodarbībā).
4. Attīstīt izziņas un vērošanas prasmi izvēloties attiecīgo putnu barotavu izvietojumu – atbilstošu koku, krūmu izvēle, (Rotaļnodarbībā)
5. Rosināt bērniem atbildības sajūtu, sistemātiski uzpildot barotavas. (Pastaigas laikā);
6. Veicināt orientēšanās spēju attīstību apmeklējot putnu barotavas. ( Pastaigas laikā);
7. Veicināt runas un valodas attīstību attēlojot putnus, to balsis. (Pēcpusdiena);
8. Sekmēt pašapziņas attīstību pārrunājot labi paveikto darbu, priecājoties par padarīto. (Visas dienas garumā).
Pašvērtējums:
Pedagoģijas teorijas prasmju izmantošana, bērnu izziņas loka paplašināšanā un praktisko pramsju attīstībā veiot dažādus uzdevumus. Uzslavējot bērnus par labi paveikto darbu, tiek veicināta bērnu pašapziņas celšanās. Ar teorētiskas un praktiskas darbības palīdzību bērni tiek iepazīstināti ar apkārtējo vidi, tās procesiem un atbildību par tās saglabāšanu.
…