19. Uzvedības noteikumi
Darbinieku pienākumi
19.1. Pienācīgi veīkt darba līgumā paredzētos pienākumus.
19.2. Nodrošināt kvalitatīvu sava darba paveikšanu, bet, ja to izdarīt nav iespējams, savlaicīgi brīdināt iestādes direktori.
19.3. Gadījumā, ja jārisina jautājumi, kuri neietilpst darba pienākumos, nepieciešamo informāciju par attiecīgo problēmu, sniegt iestādes direktorei.
19.4. Saskarsmē ar iestādes bērniem, klientiem un darbiniekiem, izturēties lietišķi, korekti un laipni, nepaaugstinot balsi.
19.5. Atturēties no darbībām, kas iestādes darbiniekiem traucē izpildīt viņa darba pienākumus.
19.6. Uzturēt kārtībā savu darba vietu, ievērot tīrību iestādes teritorijā un telpās.
19.7. Saudzīgi izturēties pret iestādes mantu un citu aprīkojumu, kas nodots darbinieka rīcībā, ievērot materiālo vērtību un dokumentu pārvaldības noteikumus.
19.8. Darba laikā nelietot alkoholiskos dzērienus un citas apreibinošās vielas.
19.9. Par novērotiem saimnieciskas dabas defektiem, nepilnībām, noteikumu pārkāpumiem, nelikumībām un citiem apstākļiem, kas traucē iestādes darbu, nekavējoties ziņot iestādes vadītājai.
19.10. Veikt veselības pārbaudi, ja darba devējs ar rīkojumu to ir noteicis un šādas pārbaudes
paredzētas MK noteikumos vai arī pastāv aizdomas par darbinieka saslimšanu, kas var radīt draudus viņa vai citu cilvēku veselībai un drošībai. Izdevumus sedz darba devējs.
19.11. Ja noteiktajā laikā nav iespējams ierasties darba vietā, par to savlaicīgi ziņot iestādes vadītājai.
19.12. Izbeidzot darba attiecības, nodot darba devēja pilnvarotai personāldarbinieka rīcībā esošās mantiskās vērtības un dokumentāciju.
…