Lidmašīnas korpusam ir divas kategorijas Strukturālajam Nozīmīgajam Elementam (SSI), atteice, kura ir uzskatāma par lidmašīnas korpusa atteici darbībā (servisā). Pirmkārt, servisa drošums tiek nodrošināts ar SSI noņemšana no servisa, ja tā servisa dzīvot spēja pārsniedz Specifisko Maksimālo Pieļaujamo Dzīvot spēju (SMPL), tas ir laiks kuru nosaka atbilstošā institūcijas pēc kuras tieši šis lidmašīnas korpusa elements jānoņem no servisa. Mēs šo kategoriju SSI saucam safe-life-SSI un apzīmējam SLSSI. SSI otrā kategorija noguruma bojājuma noteikšana var būt izdarīta, plānojot inspekcijas, un, tad atteices bīstamība var būt izslēgta. Šo kategoriju SSI sauc par inspekcijas atkarīgs SSI un apzīmējam IDSSI. P-set funkcijas definīcijas pamatā, mēs apskatām divu atbilstošo problēmu risinājumus (ar tieksmi uz nogurumu veidošanos lidmašīnas korpuss): SMPL izvēle priekš SLSSI un inspekcijas programma (IP) izvēle priekš IDSSI.
Mēs pieņemam, ka SLSSI ir raksturots ar nejaušu mainīgu lielumu Tc, kur Tc ir kritiskais dzīves ilgums vai atteices iestāšanās laiks. IDSSI ir raksturots ar nejaušiem vektoriem (r.v.),(Td, Tc), kur Tc ir atteices laiks, Td ir servisa laiks, kad kāds bojājums (noguruma plaisa) var būt noteikts ar iespējamību, kas ir vienāda elementu. Tātad, ja kāds inspekcijas intervāls (Td, Tc) būs nodrošināts, tad atteice IDSSI būs novērsta. Mēs pieņemam, ka IDSSI servisa dzīvot spēja ir arī limitēta ar Limitējošu Servisa Dzīvot spēju (LSL), SSI servisa dzīvot spēja ir līdz elementu vairs fiziski nav iespējams salabot pēc tā noteiktā, pieņemtā standarta. Vēlāk abos gadījumos (SMPL un LSL) mēs izmantojam tos pašus saīsinājumus, SL, un ar tādu pašu apzīmējumu tSL, tāpēc abos gadījumos mums būtu jādara tas pats: noņemt SSI no servisa. Mēs pieņemam, ka c.d.f tips priekš r.v. (Td, Tc) ir zināms, bet nezināmu parametru vajadzētu noteikt, izmantojot pilna mēroga noguruma testa rezultātus.
…