Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:410810
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katrā uzņēmuma kodekss atšķiras, jo uzņēmumi darbojas dažādās jomās un tiem atšķiras atbildība un vajadzības. Es izstrādāju kodeksu tieši mūsu uzņēmumam. Tātad pirmais un galvenais posms ir organizācijas attieksme pret saviem klientiem:
1. izturēties pret tiem godīgi visos komerciālu darbību sadarbības aspektos, sniegt augsta līmeņa pakalpojumus, lai apmierinātu klientu vajadzības;
2. sniegt saviem klientiem produktus un pakalpojumus ar augstākās kvalitātes prasībām;
3. cienīt cilvēka cieņu, piedāvājot produktus, nodarbojoties ar mārketingu un reklāmu, ievērot godīgumu klienta kultūrā;
4. nekur neizplatīt klienta vai uzņēmuma personisko informāciju;
5. neapspriest baumas ar klientu par kādu citu klientu;
6. nedrīkst apspriest ar klientu savus konkurentus, vai teikt kaut ko sliktu par tiem, tikai stāstīt par savu uzņēmumu, kas mums ir, ko mēs varam piedāvāt, un ļaut klientam pašam izvēlēties.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties