Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:224239
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Produkta raksturojums    4
2.  Mērķa tirgus    4
3.  Produkta eksporta cena    5
4.  Eksporta darbības    5
5.  Rezultātu novērtējums    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

5.REZULTĀTU NOVĒRTĒJUMS
Eksportēšanas rezultāti tiks vērtēti analizējot pārdošanas rezultātus Lietuvas tirgos. Tiks veikta pārdošanas rezultātu apkopošana un salīdzināšana ar pārdošanas apjomiem Latvijas Republikas teritorijā. Šis salīdzinājums ļaus spriest par atšķirībām, kādas pastāv, starp šiem diviem tirgiem, maizes izstrādājumu patērēšanas ziņā, ja tādas būs.
Ekonomisti izanalizēs pārdošanas rezultātus pa katra atsevišķa maizes izstrādājumu veidu, tādejādi būs iespēja novērtēt, ko ir rentabli eksportēt un ko nav. Šāda analīze dos iespēju pārorientēties uz tiem maizes veidiem, kas dod lielāku finansiālu ieguvumu un nerentablos izstrādājumus aizstāt ar jaunu produkcijas veidu.
Lai arvien pietuvinātos Lietuvas patērētājiem, ir nolemts veikt arī aptaujas tirgū. Šīs aptaujas palīdzēs saprast, ko Lietuvas patērētāji vēlas mainīt produktos, kādi ir nepieciešamie papildinājumi un uzlabojumi. Uzņēmums, pēc savām finansiālajām iespējām, mēģinās pielāgot produkciju Lietuvas patērētāju vēlmēm, savukārt tas dos iespēju uzņēmumam arvien nostiprināties eksporta tirgū.

SECINĀJUMI
• Eksportam tiks virzīti vairāki produkta veidi, tas ir, vairākas maizes šķirnes;
• Kā potenciālais mērķa tirgus tiek izvēlēts Lietuvas (Skodas) tirgus;
• Lietuvas tirgus galvenā priekšrocība ir tā, ka tas atrodas netālu no maizes ražotnes, tas ir, netālu no Priekules;
• Nosakot eksporta cenu tiks ņemtas vērā produkcijas ražošanas izmaksas un preces cena potenciālajā tirgū;
• Uzņēmumam, lai uzsāktu eksportēšanas procesu, galvenais trūkstošais resurss ir automašīna, ko izmantotu produkcijas transportēšanai uz Lietuvu;
• Galvenās izmaksas, uzsākot eksportēšanu, tiek saistītas ar jaunās automašīnas iegādi;
• Pašreiz nav nepieciešams palielināt personālu sastāvu, kurš nodarbotos ar eksporta tirgiem, taču nāksies pieņemt jaunu šoferi;
• Eksporta rezultāti tiks novērtēti apkopojot pārdošanas rezultātus un izanalizējot tos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties