1. (0,5) Profesionālās apvienības kā reputācijas mērķauditorija ir:
a) Funkcionālās grupas
b) Normatīvās grupas
c) Difūzās grupas
d) Patērētāji
2. (1) Īsumā raksturojiet 3 organizācijas iekšējās komunikācijas barjeras. Miniet piemērus
katrai no tām.
Komunikācija starp dažādām paaudzēm- uzņēmumā var būt gan jaunieši, kas
strādā, gan cilvēki pirms pensijas vecumā. Abām šim vecuma grupām būs pilnīgi
dažādi uzskati par dzīvi, darbu veikšanu.
Pārāk daudz komunikācijas kanālu- cilvēki mēģinās uztvert visu informāciju, no
visiem informācijas avotiem , un dažu brīdi nenovērtējot pat to patiesumu., Var rasties
domstarpības vai vienkārši pārpratumi.
Nebūtiska informācija- sniedzot visu laiku nevajadzīgu informāciju cilvēki pie tā sāk
pierast, un brīdī kad nododamā informācija būs svarīgā tā var netikt sadzirdēta. Klienti
stāsta pārdošanas vadītājam par savu mājas dzīvi, un ik pa laikam pasaka ko vēlas savā
pasūtījumā.…