Secinājumi
Uzņēmumam ir vairāk stipro, kā vājo pušu. Pašreiz uzņēmums darbojas veiksmīgi, bet tas arī var mainīties, tāpēc ir svarīgi attīstīties un noturēties atbilstošā līmenī, lai tas nemainītos un patstāvīgi rastos jauni klienti.
Varbūt uzņēmums neapzinās, ka ir svarīgi komunicēt sociālajos tīklos ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, un tas paļaujas uz savu jau tāpat esošo atpazīstamību un pārējām stiprajām pusēm, bet uzņēmumam nevajadzētu aizmirst, ka vienmēr pastāv apdraudējums, ka uzradīsies ļoti līdzīgs uzņēmums, tāpēc vajag izmantot sociālo tīklu iespējas un laicīgi iegūt pēc iespējas vairāk patstāvīgos klientus.
SIA „Double Coffee”, vajadzētu paplašināties ne tikai ārvalstīs, bet arī tepat Latvijā, lai viņu pakalpojumi un produkti būtu pieejami plašākai auditorijai. Domājams, ka atverot filiāles, kaut vai, lielākajās Latvijas pilsētās, viņu ienākumi varētu ievērojami palielināties.
Uzņēmuma pakalpojumu klāsts ir plašs, tādēļ veģetāriešiem un diētisko ēdienu cienītājiem būtu vieglāk orientēties, ja būtu speciālas, viņiem paredzētas ēdienkartes. Ēdienu izvēle aizņemtu mazāk laika, līdz ar to šajā uzņēmumā, šādi klienti varētu netērēt daudz sava laika, lai tikai izvēlētos ēdienu.
Kopumā uzņēmums darbojas tiešām veiksmīgi.
Priekšlikumi
• Būt aktīvākiem sociālajos tīklos
• Izveidot filiāles ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās
• Izveidot atsevišķu veģetāriešu un diētisko ēdienkarti
…