Galvenā daļa
Bērni izvēlējušies katrs, ko viņš gatavos, paņem darbam nepieciešamos materiālus, iekārto savu darbavietu un ķeras klāt darbam. Audzinātājā palīdz tai grupiņai, kura izvēlējusies veidot zaķi, jo tas šajā gadījumā ir viss sarežģītāk uztaisāms. Ja kāds bērns ko nesaprot vai kas viņam nesanāk, viņš pienāk pie audzinātājas un pajautā palīdzību. Bērni ar audzinātāju rosīgi veido tēlus. Kad visi tēli ir izveidoti, tad audzinātāja rosina bērnus iekārtot tukšo grupas stūrīti. Audzinātāja izveidojusi iepriekšējā dienā fonu (putuplasta pamatni aplīmējusi ar baltu vilnu, lai izskatītos pēc piesniguša meža, fonā no kartona pielīmēta apsnigusi meža ainava). Uz putuplasta mēs varētu visus tēlus novietot (iespraužot, uzliekot), lai mums izskatās, kā piesnigušā mežā. Tad audzinātāja uzbirdina mākslīgo sniedziņu, kas vizuļo, pāri visai izveidotajai ziemas ainavai. Bērni priecājas par skaisto skatu.
Nobeiguma daļa
Bērni kopā ar audzinātāju priecājas par skaisti paveikto darbu, vērojot, izveidot ziemas ainavu. Audzinātāja nolasa vēlreiz bērniem dzejolīti, tad pajautā, vai mums ir viss ir sanācis kā plānots.…