Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:981960
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5. KLIENTA tiesības un pienākumi
5.1. Ja ceļojuma norises laikā KLIENTAM rodas pamatīgas pretenzijas vai sūdzības, vai tas atklājis nepilnības ceļojuma sniegšanas laikā, tās nekavējoties jau ceļojuma laikā rakstiski jāiesniedz grupas vadītājam avi CINIM, bet ne vēlāk kā 3(trīs) dienu laikā pēc atgriešanās Latvijā. KLIENTS pretenzijas vai sūdzības CINIM var iesniegt arī vēlāk – normatīvajos aktos noteiktajā termiņā (mēneša laikā), taču šādā gadījumā CINIS nevar uzņemties atbildību par problēmas ātru un kvalitatīvu izskatīšanu un atrisināšanu.
6. CINIS tiesības un pienākumi
6.1. Ceļojuma veiksmīgas un drošas norises interesēs vai, ja šāda nepieciešamība radusies no CINIS neatkarīgu apstākļu dēļ, CINIS ir tiesības mainīt maršrutu un/vai paredzētos apskates objektus (ne vairāk kā 10% apmērā), dodot KLIENTAM iespēju pieņemt kādu no sekojošajiem lēmumiem:
6.1.1. pieņemt līguma papildnoteikumus
6.1.2. pieprasīt aizstāt ceļojumu ar citu līdzvērtīgu ceļojumu, ja CINIS tādu var nodrošināt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1318763
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties