Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:861019
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ceļa posma caurlaides spējas aprēķina    4
  Sākotnējie dati    4
  Ceļa posma praktiskās caurlaides spējas aprēķina secība    4
  Βi koeficientu raksturojums    5
  Koeficienta β aprēķināšana    6
  Ceļa posma praktiskās caurlaides spējas aprēķināšana    6
  Reālas transporta plūsmas pārrēķināšanas "nosacītajā plūsmā"    7
  Ceļa posma pietiekamas caurlaides spējas novērtējums    8
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Autoceļš un uz tā notiekošā automobiļu plūsmas kustība rada sarežģītu nejaušu notikumu kompozīciju, kas mainās gan laikā, gan telpā. Iepriekš nenosakāmi ceļa garumā mainās ceļa elementi, kā arī visi automobiļu kustību raksturojošie kritēriji. Tas ir saistīts ar dažādām reljefa formu kombinācijām, patstāvīgām nejaušām klimata apstākļu izmaiņām, cilvēka līdzdalību transporta procesā, iepriekš nenosakāmu automobiļu plūsmu savienošanās uz ceļiem. Visu minētie faktori ir saistīti ar transporta plūsmu veidošanos.
Valsts galveno autoceļu un pilsētu maģistrālo ielu caurlaides spēja vairumā gadījumu ir pietiekama, tomēr daudzās vietās tā tuvojas maksimāli iespējamajai. Lielākajās pilsētās vislielākās problēmas jau šodien sagādā vairāklīmeņu šķērsojumu trūkums un nerekonstruētie krustojumi vienā līmenī, kuros nav kanalizēta satiksme un nav nodrošināta inteliģenta satiksmes regulēšanas sistēma, kas liek autobraucējiem arvien vairāk zaudēt laiku satiksmes sastrēgumos. Valstī ir ievērojams skaits vienlīmeņa dzelzceļa pārbrauktuvju ar augstu automašīnu un vilcienu satiksmes intensitāti, kas pazemina satiksmes drošību un paildzina autotransporta kustības laiku.
Automašīnu skaits, kuras var izbraukt pa ceļu noteiktā laika periodā – caurlaidspēja – ir atkarīga no to ātruma, ceļa apstākļiem un satiksmes organizācijas līmeņa. Caurlaidspēja nav viennozīmīgs parametrs, kurš raksturo ceļu, tā var mainīties plašās robežās. Izšķir sekojošus caurlaidspējas veidus kā ceļu raksturojumus:
• Maksimālo teorētisko caurlaidspēju, kuru nosaka aprēķinot to pēc viena tipa automobiļu idealizētas kolonnas kustības teorijas labvēlīgos ceļa apstākļos (taisns, horizontāls ceļa posms ar sausu, raupju segumu) pēc dinamiskā uzdevuma formulām;
• Praktisko tipisko caurlaidspēju – lielākais automašīnu skaits, kuru spēj izlaist ceļa posms pie faktiski esošā uz tā transporta plūsmu kustības režīma labvēlīgos laika apstākļos. Katra ceļa posma caurlaidspēja ekspluatācijas apstākļos var mainīties plašās robežās atkarībā no laika apstākļiem, kustības sastāva un no kustības organizācijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties