Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:998975
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Brezenhema algoritms ir taisnes līnijas veidošanas algoritms, kurš nosaka tuvāko pikseļu aproksimāciju taisnes līnijas izveidošanai starp diviem dotajiem punktiem.
Algoritma funkcija ir noteikt, kuru pikseli izvēlēties nākamo. Lai to noteiktu, tiek rēķināts risinājošais (decision) parametrs P. Lai rēķinātu parametru P ir nepieciešams zināt starpību moduli starp galapunktiem un sākumpunktiem. Kad tas ir zināms, tad rēķina sākotnējo parametra P vērtību, ko aprēķina pēc formulas Pn=2∆Y(X)-∆X(Y). Attiecīgi no tā, kuras starpības modulis būs lielāks tiks izmainīta šī formula. Mazākais modulis būs pirmais un tiks reizināts ar 2.
Kad ir zināma sākotnēja P vērtība, tad jau var redzēt nākošās koordinātas aiz sākumpunkta. Ja kā sākumpunktu pieņem (xn, yn), tad nākamā koordināta atkarībā no P būs vai nu (xn+1, yn+1) (ja P>0), vai nu (xn+1, yn) (ja P<0). Ja P=0, tad vienalga, kuru no variantiem izvēlēties.
Tālāk rēķina parametru P katrā nākošajā punktā un atkarībā no iepriekšējās P vērtības mainās arī formula, ja P>0, tad Pn=Pn+2∆Y-2∆X, ja P<0, tad Pn=Pn+2∆Y.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties