Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:524986
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Izglītība    4
1.2.  Skolas neapmeklētība    5
1.3.  Skolotāju tiesības, pienākumi un konfliktsituācijas ar bērniem    5
1.4.  Skolēnu un skolotāju konfliktu risināšana Vācijā    6
1.5.  Disciplīna skolā    7
1.6.  Izslēgtie    8
2.  Praktiskā daļa    9
2.1.  Intervija ar Vadakstes pamatskolas 5.-9.klases latviešu valodas skolotāju    9
2.2.  Anketu apkopojums    10
2.2.1.  Informētība par tiesībām un pienākumiem    10
2.2.2.  Vecums, no kāda sākas kriminālatbildība    12
2.2.3.  Vai valsts var pastāvēt bez cilvēktiesībām un pienākumiem    13
2.2.4.  Bērniem ir pārāk daudz tiesības un pārāk maz pienākumu    15
2.2.6.  Bērni pilda savus pienākumus    18
2.2.7.  Skolēnu tiesības un pienākumi apspiež skolotāju tiesības    19
2.2.8.  Latvija ir tiesiska valsts    21
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
  Anotācija    24
  Pielikums    25
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Meklējot informāciju par bērnu tiesībām un pienākumiem skolā varēja atrast ļoti daudz un plašu informāciju ne tikai par bērnu tiesībām un pienākumiem, bet arī par konfliktsituācijām skolēnu, vecāku un skolotāju starpā. Studējot literatūru un apkopojot, darba gaitā iegūtie secinājumi bija:
• Neatkarīgi no bērna finansiālā stāvokļa, viņam ir tiesības uz bezmaksas obligāto izglītību.
• Bērniem, kam nav obligātā izglītība un kas neiet skolā, ar likumu nekādu sodu piespriest nevar.
• Vecuma grupa, kas visbiežāk pārkāpj tiesības un pienākumus ir no11-16 gadiem.
• Skolās visbiežāk tiek pārkāptas nevis bērnu tiesības, bet gan skolotāju tiesības.
• Latvijā nav sakārtota likumdošana, jo nav reāli zināmas skolotāju tiesības.
• Skolotājas neziņā, ko darīt ar nevaldāmiem skolēniem, nereti nodara sev kaitējumu, jo viņas nav informētas, kas konkrētā situācijā ir jādara.
• Skolēni, izmantojot savas tiesības, apspiež skolotāju un tādējādi var rasties konfliktsituācijas.
• Vairums bērni spekulē ar savām tiesībām un pienākumiem, jo bērnu tiesības un pienākumi nav pielāgoti citu tiesībām un pienākumiem un bērni viegli tās var apiet.
• Lai arī bērni spekulē un izmanto savas tiesības, viņi nemaz konkrēti tās nosaukt nevar- tātad nezina. Viņi tikai zina, ka viņiem tādas ir un viņiem ir.
• Iedzīvotāji uzskata, ka vairums bērni savas tiesības izmanto savtīgos nolūkos.
• Bērni ar hiperaktīvu noslieci parasti izraisa konfliktsituācijas, lai gan viņiem atzīmes nav sliktas. Tādā veidā viņi tiecas pēc lielākas uzmanības.
• Pienākumu un tiesību neievērošana, parasti noved pie barbariskas rīcības.
• Vairums Latvijas iedzīvotāji nezina, vai Latvija vispār ir tiesiska valsts.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1338510
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties