Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:498832
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Norēķinu jēdziens un tā dažādās izpratnes    7
1.1.  Skaidras naudas un bezskaidras naudas norēķini    7
1.2.  Kredīta pārvedums un karšu maksājumi    9
1.3.  Tiešais debets, čeku un e - naudas maksājums    12
2.  Maksājumu sistēmas pasaulē un Latvijā    17
3.  Banku norēķinu pilnveidošanas iespējas    22
3.1.  Kredītiestāžu maksājumu statistikas analīze    22
3.2.  Nordea bankas klientu aptaujas rezultāti    25
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    38
  Pielikums    40
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Latvijas tirgotājiem un pakalpojuma sniedzējiem katrs eiro, kuru maksā klienti skaidrā naudā izmaksā vairāk nekā bezskaidrā naudā.
2. Elektroniskie norēķini var samazināt ēnu ekonomiku valstī un izvairīšanos no nodokļu nomaksas.
3. Izmantojot tiešo debetu maksājumus, klients riskē vairāk nekā viņš pats apmaksā rēķinus.
4. Maksājumu sistēmas ir saistītas viena ar otru, un riski vienā maksājumu sistēma var izraisīt ieteikmi otrā.
5. Latvijas iedzīvotāji ar vien biežāk izmanto bezskaidras naudas norēķinus, īpaši maksājumu kartes, kas ir drošākas un ērtākas salīdzinājumā ar skaidro naudu.
6. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klientiem mājaslapa un internetbanka nav pārāk informatīvas, kas var samazināt elektronisko norēķinu lietotāju skaitu.
7. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klienti nesaskarās ar problēmām norēķinu pakalpojumos, kas liecina par klientu apkalpošanu augstā līmeni
8. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klienti ir apmierināti ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem un izvēlas šo banku kā prioritāro pakalpojumu sniedzēju.

Priekšlikumi:
1. Lai iedzīvotāji izmantotu elektroniskos norēķinus, pirmkārt bankām ir jāsniedz pilnvērtīga informācija par maksājuma kartēm, lai izglītotu iedzīvotājus par norēķināšanos bezskaidrā naudā, kas varēs samazināt ēnu ekonomiku Latvijā.
2. Lai turpināt Nordea Bank AB Latvijas filiālei sniegt jau esošiem klientiem apkalpošanu augstā līmenī, bankai būtu vērtīgi ik pa laikam veikt klientu aptaujas datu vērtēšanu, kas paaugstinātu norēķinu kvalitāti un ļautu noskaidrot to, kas, pēc klientu domām, bankai būtu jāuzlabo, jāpilnveido dažādos norēķinu procesos.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties