Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:130311
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

1. Analizējamā posma apraksts.
Analizējamais ceļa posms ir jaunprojektēts lauku ceļš, kas pieslēdz teritorijas vai savieno mazākas nozīmes apdzīvotas vietas. Autoceļa gada vidējā diennakts satiksmes intensitāte ir 4000 automašīnu/diennaktī, no kurām 200 automašīnas jeb 5 % ir kravas transportlīdzekļi ( autovilcēji – 45%; autobusi – 5% un kravas auto – 50%). Autoceļa normālprofils ir NP 7,50 ar divām joslām (katru 3 m platu), kopējo brauktuves platumu – 6,00 m, nomalēm – 0,75 + 0,75 m, brīvtelpu 8,50 m un sānu atdalošo joslu 1,25m. Minimālais garenkritums garanprofilā ir 2 ‰, bet maksimālais – 32 ‰. Minimālais plāna līkņu R= 550 m, bet maksimālais – 1500 m. Autoceļam ir 4 nobrauktuves uz laukiem, kuru satiksmes intensitāte ir maksimāli 10 % no summārās intensitātes uz abiem ceļiem un kuru redzamības attālums ir 40-60 m. Autovadītāja redzamību neaizšķērso nekāda apbūve un autoceļš nešķērso apdzīvotu vietu, kas būtiski uzlabo satiksmes drošību. Tā kā tas ir jaunizbūvēts ceļš, seguma stāvoklis ir ar labu saķeres koeficientu un bez deformācijām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties