SECINAJUMI
Izvērtējot aprēķinātos variantus, redzams, ka lielāku paku skaitu iespējams pārvest, izmantojot 40 pēdu ISO konteinerus un tenta puspiekabi. Šādi pārvadājot arī visefektīvāk tiek izmantota TL kravnesība. Tomēr TL svars pārvadājot 40 pēdu konteineru ir lielāks nekā pārvadājot ar tenta puspiekabi, kas var prasīt lielāku degvielas patēriņu.
Veicot pārvadājumus ar 20 pēdu konteineriem samazinās kravnesības koeficients, kas neļauj uzkraut lielāku paku skaitu.
Kravietilpības koeficienti parāda, ka izmantojamie tilpuma apjomi tik izmantoti tikai vidēji uz pusi, 40 pēdu konteinera un tenta puspiekabes gadījumā tos ierobežo kravnesība, bet 20 pēdu konteineru gadījumā ierobežo augstais taras koeficients.
Pamatojoties uz veiktajiem aprēķiniem izdevīgāk būtu izvēlēties veikt pārvadājumu ar tenta puspiekabi.
…