Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:327860
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Palaišanu «uz priekšu» izdara šādi. Nospiežot pogu SB1, atslēdzas tās augšējie un saslēdzas apakšējie kontakti. Strāva no fāzes L3 plūst pa pogu SB3, pogas SB1 apakšējiem saslēgtajiem kontaktiem, pogas SB2 augšējiem saslēgta¬jiem kontaktiem, kontaktora KM1 elektromagnēta spoli, siltuma releju saslēgtajiem vadības kontaktiem KK uz fāzi L1. Galvenie kontakti KM1 un blokkontakti KM1 saslē¬dzas, un pogu SB1 var atlaist. Elektromagnēta spoles KM2 ķēde ir atslēgta. Tādā pašā veidā dzinēju palaiž pre¬tējā virzienā ar pogu SB2. Dzinēju aptur, nospiežot pogu SB3. Sprie¬guma pazemināšanās vai pārslodzes gadījumos dzinējs automātiski atslēdzas, jo tad elektromagnēta KM1, KM2 spolē sa¬mazinās strāva vai arī siltuma relejs KK atslēdz vadības kontaktus. Shēmā redzams, ka dzinējs neieslēdzas, ja vienlaikus nospiež pogas SB1 un SB2, jo tad abas vadības ķēdes tiek pārtrauktas.
Palīgķēdes elementiem 1. attēlā ir tas pats apzīmējums, ka galvenās ķēdes elementiem, piemēram, blokkontakts kontaktora KM1 „Uz priekšu” un kontaktora galvenie kontakti apzīmēti ar simbolu KM1.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties