Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:159341
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  AS „Dzintars” vēsture    3
1. 1.  Kvalitātes politika    3
1. 2.  Jaunumi    4
1.3.  Mūsu laboratorijas    4
1.4.  Testēšana    4
2.  SVID analīze    5
2.1.  Iesaistītās puses    6
3.  Krīzes veidi    7
4.  Krīzes situācija    8
4.1.  Krīzes vadības plāns    9
4.2.  Krīzes komunikācijas plāns    11
4.3.  Fona informācija    12
5.  Krīzes situācijas simulācija    13
5.1.  Krīze    13
5.2.  Simulācija    14
5.3.  Izraisītās krīzes cēlonis    14
5.4.  Krīzes novēršanas pasākumi    14
Darba fragmentsAizvērt

5.4. Krīzes novēršanas pasākumi
Mediju monitorings (lai noteiktu un būt informētiem par kopējo situāciju);
Saražotās nekvalitatīvās produkcijas sērijas izņemšana no tirgus un kopējā apgrozījuma (lai pasargātu patērētājus no saindēšanās ar produktu);
Rūpīga speciālistu produkcijas testēšana un analīze (lai noteiktu saindēšanās cēloni, kas ļautu cietušajiem palīdzēt noteikt viņiem nepieciešamo veselības aprūpi);
Uzņēmuma darbinieku informēšana par izveidojušos situāciju, pienākumu un uzdevumu sadalījums darbiniekiem, uzvedības un informācijas izplatīšanas noteikšana, kopīgās uzņēmuma taktikas un stratēģijas noteikšana, informēšana (ar mērķi, lai visi uzņēmuma darbinieki būtu kompetenti šajā jautājumā un viņu rīcībā būtu vienāda un, lai darbinieki būtu informēti vienādi);
Krīzes komunikācijas komandas un runas personu noteikšana – komunikācijas komanda - (AS vadītājs, SA speciālists, AS laboratorijas vadītājs un krīzes jautājuma eksperts), kā arī uzņēmuma komunikācijas galvenā sekretāra noteikšanu, ja kāds grib sazināties ar uzņēmumu, tad to var izdarīt tikai caur šo vienu personu, tas ļaus informācijai, kura virzīsies no AS „Dzintars” uz ārpusi būs konkrēta un precīza. Uzņēuma runas personas – (AS „Dzintars” vadītājs, SA speciālists, krīzes jautājumu eksperts);
Mērķauditorijas noteikšana - kurai runas persona nodos ziņojumus (ar mērķi informēt sabiedrību un cietušos, par situāciju, krīzi, kura ir notikusi uzņēmumā, lai viņus nomierinātu un pārliecinātu, ka uzņēmums ir gatavs atbildēt par radītām sekām);
AS „Dzintars” galveno vēstījumu izstrādāšana un paziņošana (vēstījumu paziņošana par situāciju, kura ir notikusi uzņēmumā, lai viņus nomierinātu un pārliecinātu, ka uzņēmums ir gatavs atbildēt par visām problēmām);
Komunikācijas kanālu izvēle – preses konference ar uzņēmuma krīzes komunikācijas komandu, radio intervija ar uzņēmuma galveno runas personu, (izvēlēties komunikācijas kanālus caur kuriem paziņot vēstījumu, lai pēc iespējas lielāks mērķauditorijas skaits tiktu informēts);
Palīdzības sniegšana cietušajiem (sniegt finansiālu palīdzību cietušajiem par veselības aprūpi);
Krīzes pasākumu novērtēšana – (kritēriju noteikšana un izvirzīšana, ar kuru palīdzību pēc krīzes, tiks noteiktas šīs krīzes izraisītās sekas).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties