Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes studenti veic aptauju par Latvijā dibinātās sabiedriskās organizācijas “Otrā elpa” tēlu un par labdarības kustības popularitāti Latvijā. Aptaujas mērķis ir noskaidrot, vai un cik liela Latvijas iedzīvotāju daļa ir informēta par ziedošanas iespējām trūcīgām un mazturīgām ģimenēm, bērniem ar veselības traucējumiem, kā arī bāreņiem un invalīdiem. Anketas rezultāti ļaus saprast, kādas ir Latvijas iedzīvotāju zināšanas par “Otro elpu” un tās tēlu sabiedrībā, kas attiecīgi ļaus organizācijai plānot savu turpmāko darbu virzienu un stratēģiju, kā arī anketa padziļināti pētīs pašu iedzīvotāju interesi iesaistīties ziedošanas procesā, tādejādi varēs redzēt, ar kādiem elementiem un stratēģijām Latvijas organizācijas atšķiras un ko tās var mācīties no citu valstu labdarības organizācijām, kuras guvušas globālu popularitāti.
Aptaujas mērķauditorija ir Latvijas iedzīvotāji, sākot no 18 līdz 45 gadu vecumam, kuriem ir pilnas slodzes darbs kādā Latvijas privātā vai valsts uzņēmumā vai organizācijā.
Aptauja sastāv no 3 galvenajām daļām, pirmajā daļā galvenokārt iegūst infomāciju par vispārējām iedzīvotāju zināšanām un saskarsmi ar labdarības organizācijām un pasākumiem, otrajā daļā izcelta ir tieši personiskā saskarsme ar SO “Otrā elpa”, savukārt trešajā daļā tiek gūts priekšstats par to, vai Latvijas iedzīvotāji ir saskārušies ar ārzemju labdarības organizācijām un to labdarības akcijām.