Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:910100
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

18.Vai reklāmu uz transportlīdzekļa Jūs ievērojat? Vairums no aptaujātajiem respondentiem atbildēja ar jā.
19. Jūsuprāt, kurš no masu saziņas līdzekļiem sastāda visvairāk reklāmas, kas tiek attiecinātas tieši uz ‘’ilglietošanas preču’’ reklāmām? Respondentu domas dalījās divās daļās. Puse domā, ka Televīzija, turpretim otra puse, ka internets.
20.Vai Jūs redzot vai dzirdot kādu ‘’ilglietošanas preces’’ reklāmu, esat devies šo preci iegādāties? Bija tikai viens respondents, kas ir devies kādu no precēm iegādāties pēc reklāmas, turpretim visi pārējie nav to darījuši, kaut gan viens no viņiem pieļauj tādu domu.

Par cik nebiju piefiksējusi, ka anketa jātaisa konkrēti par vienu ilglietošanas preci, to izpildīju vispārīgi un noteikti, tas būtu, tas aspekts, ko es mainītu. Daļējas grūtības varbūt respondentus sagādāja jautājums par to, kādu preci no šā tipa precēm reklāmā visvairāk tieši šobrīd. Bet tā, kopumā uzskatu, ka anketa ir viegli aizpildāma, un arī neaizņem ilgu laiku, kas respondentiem ir svarīgi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties