18.Vai reklāmu uz transportlīdzekļa Jūs ievērojat? Vairums no aptaujātajiem respondentiem atbildēja ar jā.
19. Jūsuprāt, kurš no masu saziņas līdzekļiem sastāda visvairāk reklāmas, kas tiek attiecinātas tieši uz ‘’ilglietošanas preču’’ reklāmām? Respondentu domas dalījās divās daļās. Puse domā, ka Televīzija, turpretim otra puse, ka internets.
20.Vai Jūs redzot vai dzirdot kādu ‘’ilglietošanas preces’’ reklāmu, esat devies šo preci iegādāties? Bija tikai viens respondents, kas ir devies kādu no precēm iegādāties pēc reklāmas, turpretim visi pārējie nav to darījuši, kaut gan viens no viņiem pieļauj tādu domu.
Par cik nebiju piefiksējusi, ka anketa jātaisa konkrēti par vienu ilglietošanas preci, to izpildīju vispārīgi un noteikti, tas būtu, tas aspekts, ko es mainītu. Daļējas grūtības varbūt respondentus sagādāja jautājums par to, kādu preci no šā tipa precēm reklāmā visvairāk tieši šobrīd. Bet tā, kopumā uzskatu, ka anketa ir viegli aizpildāma, un arī neaizņem ilgu laiku, kas respondentiem ir svarīgi.
…