Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:950480
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2008. gada 14. oktobrī tika organizēts seminārs „Efektīva klientu apkalpošana: komunikācijas prasmes un pozitīva attieksme”.
Šī anketa tika iedota dažādo uzņēmumu darbiniekiem – semināra dalībniekiem pēc semināra, lai noskaidrotu šis apmācības efektivitāti. Anketā iekļautie jautājumi palīdz pārdomāt to, kā šāda veida apmācības ietekmē dalībnieku darba efektivitāti.

Anketa
Semināra „Efektīva klientu apkalpošana: komunikācijas prasmes un pozitīva attieksme” dalībnieku apmierinātības vērtējums

Lūdzu, novērtējiet Jums piedāvātus apgalvojumus pēc 3 balles skalas (vajadzīgo apvelciet):
1 – pārsniedz manas cerības
2 – normāli, apmierinoši
3 – slikti

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties