Labdien! Esmu Jūs uzaicinājusi uz šo interviju, lai noskaidrotu Jūsu viedokli, pieredzi un ierosinājumus par trenažieru zāles darbību un mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem, lai šo informāciju varētu izmantot pakalpojumu uzlabošanai par labu Jums un citiem esošajiem klientiem, kā arī potenciālajiem klientiem, kurus ,Jūsu izceltās, mūsu pakalpojuma nepilnības, varētu būt viens no iemesliem, kādēļ nekļūt par reālo klientu. Jūsu teiktas ir ļoti nozīmīgs mūsu uzņēmuma sekmīgai attīstībai, tādēļ palūgšu Jūs brīvi un atklāti atbildēt uz manis uzdotajiem jautājumiem. Šīs intervijas laiks nepārsniegs 20 minūtes.
Jautājumi.
1. Cik ilgi Jūs esat mūsu trenažieru zāles klients?
2. Kā Jūs nolēmāt kļūt tieši par mūsu klientu – vai kāda cita klienta ieteikuma vadīts; ģeogrāfiskā stāvokļa ērtums; cena utml?
3. Cik bieži Jūs apmeklējat mūsu trenažieru zāli?
4. Vai ir kādi iemesli, kas ierobežo Jūs no biežākas trenažieru zāles apmeklēšanas, kurus mēs varētu uzlabot, piemēram atvēršanas un aizvēršanas laiki, grupu nodarbību grafiks?
5. Kādus no mūsu piedāvātajiem trenažieru zāles produktiem (grupu nodarbības, individuālais treniņš ar piedāvāto aparatūru, personālais treneris) Jūs izmantojat?
6. Vai Jūs esat pamanījis dažādu īpašo piedāvājumu akcijas, ko mēs organizējam, lai motivētu klientus nākt biežāk? Vai esat piedalījies šajās akcijās? Kā piemēru nosaukšu dažas no mūsu aktuālākajām akcijām:
• Novembrī katru piektdienu visi trenažieru zāles klienti ir aicināti nākt trenēties ar vienu draugu, bez papildus maksas!
• Iegādājoties abonementu 6 mēnešiem – 1 mēnesis bez maksas!
• Iegādājoties 3 personālā trenera sesijas – 1 sesija bez maksas!
…