Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:394653
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Rezumējot, žurnālus un to tirgu mediju sistēmas transformācijas laikā ļoti tieši ietekmēja politiskie un ekonomiskie faktori (Preses nama ieņemšana, inflācija u.c.), reklāmdevēji, strauji pieaugošā konkurence mediju vidū, auditorijas vērtību un vēlmju maiņa jeb tā sāka pieprasīt citu saturu (izklaidējošāku). Šo procesu rezultātā padomju laikā radušies žurnāli pašlikvidējās, pārstrukturizējās, arī cilvēki paši no interešu žurnāliem sāka atteikties ekonomisku apsvērumu dēļ, kā arī to saturs ātri vien neapmierināja aizvien augošo interešu dažādību un tie vēlējās arvien plašākās informācijas un izklaides iespējas, ko masveidā piedāvāja citi mediji. Vienīgi žurnāls „Sieviete” joprojām spēja noturēt savu auditoriju, kas bija sociāli aktīvās sievietes, protams, arī šo žurnālu skāra pārmaiņas gan tā saturā, gan nosaukumā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1331083
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties