Starp ekonomikas un komunikācijas zinātnēm viemēr ir bijusi tāda kā barjera, kas ir kavējusi informācijas plūsmu, ideju apmaiņu un zināšanu ieguvi un to izmantošanu. Jau vairākus gadsimtus abas zinātnes ir ignorējušas viena otru, bet mūsdienās šīs zinātnes ir jāizmanto kopējā darbā, lai iegūtu pozitīvu iznākumu žurnālistikas un masu mediju darbā. Pirmais, kurš izmantoja ekonomikas teoriju žurnālistikā un masu komunikācijā bija Anthony Downs (ekonomists), kā arī pēc tam Freys un Hamiltons izstrādāja savu pieeju starp ekonomiku un plašsaziņas līdzekļiem.
Komunikācijas pētījumi atsaucas uz ekonomiku. Un ekonomika var attīstīt un bagātināt plašsaziņas līdzekļu valodu:
1) Nepieciešams pētīt tuvāk stimulējošo sistēmu, kura darbojas žurnālistikā.
2) Lielāko iesaistīto personu attiecības, kurās žurnālisti ir iesaistīti, nepieciešams analizēt: attiecības ar avotiem, viņu publiku un citiem žurnālistiem (padotajiem, vienlīdzīgajiem, un pārākajiem) jāizmeklē vērīgi.…