Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:936087
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

2. Vai, Jūsuprāt, ir produktu kategorijas, kurā iespējams iztikt bez zīmoliem un kurās produktu kategorijas, kurās bez zīmoliem nevar iztikt?
Mūsu tehnoloģiski attīstītāja laikmeta zīmoli priekš uzņēmumiem spēlē milzīgu un nozīmīgu lomu tā attīstībā. Jo bieži patērētāji nosveras par labu kādam produktam tikai tāpēc, ka patērētājiem ir izveidojusies lojalitāte pret šo zīmolu, tādēļ ir produktu kategorijas, kurās nevar iztikt bez zīmoliem. Taču vēljoprojām pastāv arī produktu kategorijas, kurās ir iespējams iztikt bez zīmoliem, jo patērētāji jau bez zīmola zina, kas ir šis produkts, kā arī kādas īpašības šim produktam piemīt.
Tā vien liekas, ka mūsdienās nav iespējams iedomāties kādu produktu kategoriju, kuru ir iespējams iztikt bez zīmola, taču tādas kategorijas pastāv. Kā spilgts piemērs ir piemēram augļi, dārzeņi, kur zīmols nav vispār nepieciešams, jo patērētāji jau zina to, kādas īpašības piemīt attiecīgajai precei, ko viņš iegādāsies.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties