Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:981527
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēc Ketlera zīmola attīstībai ir trīs dažādas fāzes 20. gadsimtā: komerciālo zīmolu pārsvars (1915 - 1929), izaicinājumi zīmolu radītājiem (1930 - 1945), zīmolu vadīšanas standartu izveidošana (1946 - 1985).
Jau kopš seniem laikiem cilvēki izmanto zīmes, lai atpazītu dažādas lietas. Likumsakarīgi attīstoties cilvēcei ir attīstījušas arī lietas mums apkārt. Sākoties starptautiskajai tirdzniecībai, tikai likumsakarīgi attīstās arī zīmju izmantošana un rodas zīmoli, lai viens ražotājs varētu atšķirt savu ražoto no konkurenta, kā arī patērētājs varētu vieglāk orientēties starp produktiem. Tāpat zīmolu izveidošana palīdzēja ražotājiem savus produktu padarīt populārus, atpazīstamus, mīlētus un tuvus patērētājiem. Un tikai likumsakarīgi, ka radās zīmola veidošanas un vadīšanas vadlīnijas, lai šajā starptautiskajā tirgū varētu veiksmīgi darboties ikviens ražotājs.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties