Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:478326
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  “PIPARMĒTRA” POZICIONĒŠANA    4
  POZICIONĒJUMA FORMULĒJUMS    5
  Galvenie segmenti    5
  SEGMENTĀCIJAS PRINCIPI    6
  IDEJAS REKLĀMAS KAMPAŅĀM    .7
  Komunikācijas kanāli    7
  Rēklāmas rīki    8
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Darba fragmentsAizvērt

Tiek analizēta analizē zīmola "Piparmētra" pozicionēšanas stratēģiju, kas ietver būtiskākos
elementus, kas veido zīmola identitāti un tā konkurētspēju Latvijas kosmētikas tirgū. Pozicionēšana
ir
process, kurā tiek noteikta zīmola vieta patērētāju prātos, balstoties uz unikālajiem
piedāvājumiem un priekšrocībām, ko tas sniedz. Tabulā tiek pētīti šādi aspekti: piedāvātie produkti,
galvenie ieguvumi patērētājiem, mērķauditorija, konkurentu pozīcijas un tirgus niša. Šāda detalizēta
analīze palīdz izprast, kā "Piparmētra" var izcelties starp citiem zīmoliem un efektīvi sasniegt savu
mērķauditoriju, piedāvājot produktus ar piparmētru ēterisko eļļu kā galveno sastāvdaļu.
Pozicionēšanas stratēģija ir būtiska ne tikai zīmola atpazīstamības veidošanai, bet arī mārketinga
komunikācijas izstrādei un ilgtermiņa izaugsmes nodrošināšanai.…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties