Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:740842
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pētījums pierāda, ka zīmoli ir ļoti būtiska nemateriālā vērtība uzņēmumiem. Uzņēmumiem ir jāizmanto šie mārketinga diferencēšanas paņēmieni, kas sniedz lielu pievienoto vērtību zīmolam un visam uzņēmums, vis sevišķi mūsdienu skarbajā konkurencē. Tāpat patērētāju attieksme pret zīmoliem spēj ietekmēt zīmola tirgus vērtību. Līdz ko tiek radīts zīmola tēls patērētāju prātos, mazākā negatīvā lieta to var ietekmēt, līdz ar to uzņēmumiem ir ļoti jādomā par to, lai šis pozitīvai tēls saglabātos.
Svarīgi ir arī izveidot zīmola lojalitāti. Ja patērētājs lieto uzņēmuma produktu, tad uzņēmumiem ir jādara viss, lai patērētājs to arī turpinātu lietot. Attiecību uzturēšana ar patērētāju ir tikpat svarīgas cik zīmola tēla radīšana. Ja netiek veidotas attiecības, tad zīmola tēla radīšanai iztērētā nauda ir lieka, jo zīmola lojalitāte ļoti spēcīgi ietekmē pirkšanas nodomu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties