6. Koncentrēties uz 360 grādu klientu apkalpošanu.
Klientu apkalpošana sākas no brīža, kad klienti izrāda interesi par produktu, līdz pat pieredzei pēc patērēšanas. Ja ir ķieģeļu un javas veikals, tas, kā tiks uzņemts klients, var noteikt zīmola lojalitātes līmeni. Var būt labākie produkti tirgū, bet tas, kā zīmola personāls runā ar klientiem, var likt viņiem pievērsties konkurencei. Ir nepieciešama komanda, kas vienmēr būs patīkama klientiem neatkarīgi no apstākļiem.
7. Uztvert atsauksmes un pielāgoties tām.
Atsauksmes tiek saņemtas pēc klienta apkalpošanas. Izlabojot kļūdas un uzlabojot stiprās puses. Apkopojot atsauksmes no klientiem, varēs saprast precīzu sajūtu, kāda ir par produktiem. Atbilstoši rīkojoties ar saņemtajām atsauksmēm, ilgtermiņā varēs saglabāt klientus.
Zīmola lojalitāte ir kaut kas, kas jums laika gaitā jāveido. Tā uzņemas iniciatīvu, lai radītu lojālus klientus, bet uzņēmējs, kurš ir atbildīgs par uzdevumu, gūst daudz labuma no šīm attiecībām. Atgriezīsies tikai laimīgi klienti, un tādējādi klientu apmierinātības līmeņi nosaka lojalitātes lojalitāti. Zīmola lojalitāte ir labākais veids, kā attīstīt savu biznesu šajā ļoti konkurences vidē.
…