Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:762244
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Zīmola logo
Logo tika izveidots 1901. gadā. Tajā ir attēlots bruņinieks, kurš jāj uz zirga ar vairogu, kas simbolizē aizsardzību, kā arī ir iekļauts latīniskais vārds “Prorsmu”, kas nozīmē virzība uz priekšu. Tādējādi tiek vērsts uzsvars uz izturību un attīstību kā šī zīmola vērtībām. Logo tika oficiāli reģistrēts 1904. gadā un tāds pats arī 1920.gadā, tomēr pirmo reizi tas pie produktiem tika pievienots tikai 1924.gadā. Mūsdienās bieži izmanto arī vienkāršotu logo versiju – tikai uzrakstu “Burberry”, ņemot vērā to, ka mūsdienās pasaulē dominē vienkāršoti logo un dizains.

Zīmola vērtība
“Burberry” vērtība naudas izteiksme ir 8,1 Miljardi eiro jeb 9,6 Miljardi dolāri. Zīmols ir ļoti atpazīstams luksusa preču tirgū un daudzi pasaulē pazīstami cilvēki izvēlās nēsāt tieši šī zīmola apģērbu. Patērētāji gadu laikā ir kļuvuši pārliecināti par labu kvalitāti un dizainu. Lielbritānijas iedzīvotāji ir šī zīmola patrioti, un citi uzticas zīmolam tā ilgās pastāvēšanas un vēstures dēļ. Arī Lielbritānijas karaliskā ģimene ir augstu novērtējusi šo zīmolu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1364173
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties