Pašreizējās Web tehnoloģijas ļauj ievietot Internetā ne tikai statisku informāciju un attēlus, bet arī katru lapas apmeklētāju uzrunāt personiski, piedāvājot iespēju pašam izvēlēties interesējošās tēmas un pakalpojumus.
Labai Web lapai ir jābūt interesantam izskatam (lapas vizuālais noformējums), saturam (informācija, ko iespējams iegūt Web lapā) un vienkāršai un ērtai navigācijas sistēmai (Web vietas struktūra). Taču svarīgakais, kas nepieciešams jebkurai Web lapai, lai to regulāri apmeklētu, ir aktuāla informācija un iespēja ar to vienkārši strādāt.
Veiksmīga Web vieta regulāri jāatjaunina, turklāt apmeklētājiem jābūt iespējai redzēt jaunumu kopsavilkumu, proti, kas ir mainījies šajā lapā. Svarīgi arī laiku pa laikam (reizi gadā vai biežāk) mainīt Web vietas vizuālo izskatu un informācijas izvietojumu. Tas veicina apmeklētāju interesi par šo vietu un ļauj izvērtēt un atjaunināt, kā arī pārkārtot lapā pieejamo informāciju.
Ir izstrādātas vairākas shēmas, kā noteikt Web vietu kvalitāti. Piemēram, viena no Web vietu vērtēšanas sistēmām (World Best Websites) ievēro piecus galvenos kritērijus – funkcionalitāti, dizainu un lietojamību, saturu, oriģinalitāti, kā arī profesionālismu un efektivitāti, un katrs no šiem kritērijiem sadalīts vēl sīkākos novērtējumos.…