Uzsvars reklāmā ir uz neverbālajiem komunikācijas kodiem, tādēļ galvenokārt pievērsīšos to analīzei.
Zāles laukums, kuru ierobežo ēkas, žogs, koki un krūmi, ir lauku mājas pagalms, par ko liecina gandrīz neskartā daba, kā arī iepriekšminēto ierobežojošo objektu izkārtojums. Nolasot centrālo tēlu – meiteni – pēc vizuāli sociālā koda, var spriest, ka tā ir jauniete ar brīvu, sportisku dzīvesveidu jo apģērbs ir viegls, nepārspīlēts un frizūra ir t.s. zirgaste, kas liecina par sportiskumu. Lai gan meitene ir pagriezusi muguru pret fotogrāfu, tādēļ nav iespējams precīzi nolasīt viņas sejas izteiksmi (nelielā redzamā sejas daļa liek pieņemt, ka meitene smaida), daudz ko izsaka viņas poza – palēciens (atrašanās virs zemes var liecināt arī par kritienu, tomēr ķermeņa ieņemtais stāvoklis ir atbilstošs lēcienam pēc paša iniciatīvas, jo kritiena gadījumā ķermenis būtu sasprindzis, abas pēdas vērstas pret zemi un augums izstiepts, nevis saliekts uz sāniem). Šāda poza nozīmē priekpilnas emocijas jebkurā kultūras kontekstā.…