Klase: 1.
Mērķis: Novērtēt skolēnu iemaņas patstāvīgi strādāt un attēlot.
Uzdevumi:
Sniegt priekšstatu par jēdzienu “ilustrācija”;
Pilnveidot prasmi strādāt ar ūdenskrāsām;
Radīt interesi par daiļdarbu;
Pilnveidot prasmes, krāsojot un zīmējot, noklāt visu laukumu.
DARBA GAITA:
Saruna:
1.Stundu iesāk ar sarunu par ilustrācijām, kas tās ir un kāpēc tās ir vajadzīgas, kādam nolūkam kalpo. Izzina skolēnu iepriekšējo pieredzi.
2.Kopīgi noskaidro, kurā vietā grāmatā minēts tā mākslinieka vārds, kurš grāmatu ilustrējis.
Nolasa dzejoli.
1.Skolotāja aicina skolēnus aizvērt acis un iztēloties pie sevis to, ko skolotāja lasa.
2.Lai skolēniem labāk paliktu dzejolis atmiņā, lasa vairākas reizes. Pēc pirmās reizes pārrunā dzejoli, bet to dara īsi un neizplūstot, lai nezaudētu skolēni savu iztēli.…