Saglabājot savas tikko paustās izjūtas, noklausās skolotājas stāstījumu, pēc tam klausās skolotājas atskaņoto skaņdarbu un cenšas saklausīt tā tempu, melodiju un tajā valdošo noskaņu.
Pēc skaņdarba noklausīšanās, katrs pauž savu viedokli, par to, ko saklausījis.
Pauž savas izjūtas atbilstoši skaņdarbam.
Aplūko skolotājas izliktos attēlus, izpēta tos un stāsta, ko tajos ir saskatījis. Pēc tam izvēlas sev tīkamāko, pamato savu izvēli.
Noklausās skolotājas teikto, vēlreiz klausās skaņdarbu, lūkojas attēlos un atbilstoši skaņdarbam un savām izjūtām izvēlas vienu attēlu, kurš būtu tam atbilstošākais.
Pēc noklausīšanās stāsta, kuru attēlu izvēlējies, pamato izvēli un kā to var sasaistīt ar skaņdarbu.
Pieceļas kājās, noklausās, ko skolotāja stāsta un tad aplūko savu izvēlēto attēlu, atceras kāds bija skaņdarba skanējums un ar sejas grimasi un kustībām attēlo savas izjūtas.
Apsēžas, saņem baltu lapu, sameklē krāsainos zīmuļus. Noklausās visu skolotājas teikto. Aplūko vēlreiz savu izvēlēto attēlu, klausās skaņdarbu un izvēloties savām sajūtām atbilstošas krāsas, sāk zīmēt kāds būtu, kā justos un ko darītu, ja pats būtu nokļuvis noteiktajā attēlā un tur izdzirdētu skaņdarbu, kas pašlaik skan.
…