Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:274801
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt, ja klasifikāciju veic pēc komplekso pazīmju analīzes, tirgus segmentēšanai izmanto arī daudzdimensiju klasifikāciju. Daudzdimensiju segmentēšana, kad tiek ņemts vērā vesels pazīmju kopums. Daudzdimensiju segmentēšanu veic pēc šādām metodēm;
Savstarpējās iedarbības noteikšana;
Matricas veidošana;
Visefektīvākā ir klasteranalīzes metode, kuras pamatā ir sekojoši pieņēmumi:
• vienā klasē (tipā) apvieno pircējus, kuri pēc dažādām pazīmēm ir līdzīgi;
• līdzības pakāpe pircējiem, kuri pieder vienai klasei, jābūt augstākai nekā tiem pircējiem,
kuri pieder dažādām klasēm;
• pēc šīs metodes veic klasificēšanu pēc demogrāfiskajiem, sociāli ekonomiskajiem un psiholoģiskajiem rādītājiem.
Vajadzību un pieprasījuma formēšana tiek izskatīta kā savstarpēja divu daudzdimensiju iedarbība. Pirmā ir cilvēku uzvedība tirgū, otrā - faktoru pazīmes (demogrāfiskie, sociāli ekonomiskie). Tipizēšana saprotama kā daudzdimensiju klasifikācija vienā raksturojuma komplektā - daudzdimensiju pazīmju patērētāju uzvedība. Pēc tam tiek vērtēts grupu homogenitātes faktoru pazīmju komplekts, kas raksturotu vajadzību un pieprasījuma formēšanas nosacījumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties