Visaptveroša kvalitātes vadība tāda ir uzņēmuma iekšējā kultūra, kurš ir apņēmies, nepārtraukti pilnveidojoties, sasniegt klientu apmierinātību. Šī kultūra atšķiras dažādās ražošanas vai pakalpojumu sniegšanas nozarēs, kā arī dažādās valstīs, bet tai ir vienoti būtiskie principi, kas tiek ieviesti, lai nodrošinātu uzņēmumam lielāku tirgus daļu, palielinātu ienākumus -un samazinātu izmaksas.
Visaptveroša kvalitātes vadība ir domāšanas veids par uzņēmuma mērķiem, organizēšanu, procesiem un cilvēkiem, lai nodrošinātu to, ka visi procesi tiek veikti pareizi ar pirmo reizi. Šis domāšanas veids var mainīt procesus visā uzņēmumā, kā ari strādājošo attieksmes, uzvedību un palielināt pozitīvus rezultātus. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka Visaptveroša kvalitātes vadība nav sistēma, nav metode vai pat process. Sistēmas, metodes vai procesi tiek pielietoti un īstenoti, lai sasniegtu dažādus Visaptverošas kvalitātes vadības principus.…