Izstādēm un gadatirgiem ir liela nozīme, lai sastaptu topošos klientus, lietotājus un pircējus.
Tiešā mārketinga komunikācija ir personisks tiešs veids kā komunicēt ar patērētāju un potenciālajiem vai paredzamajiem klientiem. Personalizētas brošūras un skrejlapas (ar atgriezeniskās saites potenciālu), tiešais pasts, telemārketings, un tamlīdzīgi ir iespējamie tiešās mārketinga komunikācijas veidi.
Tiešā tirdzniecība ir mutiska prezentācija un/vai demonstrācija, ko veic viens vai vairāki pārdevēji ar nolūku pārdot uzņēmuma produktus vai pakalpojumus.
E-komunikācija piedāvā jaunus interaktīvas komunikācijas veidus ar cilvēkiem, kuri ir ieinteresēti uzņēmuma produktos/pakalpojumos. Internets, apvienojumā ar e-komerciju kombinē komunikāciju un pārdošanu. Mobilais mārketings izmanto teksta, skaņas un video transportēšanas iespējas uz citu mobilo ierīci. Interaktīvajai digitālajai televīzijai ir potenciāls transformēt tradicionālo reklāmu interaktīvā komunikācijā televizora ekrānā.
Integrētā mārketinga komunikācija ir attīstījusies un pašlaik tiek uzskatīta par biznesa procesu, kas palīdz uzņēmumiem identificēt vispiemērotākās un efektīvākās komunikācijas metodes un veidot attiecības ar pašreizējiem un nākotnes klientiem. Integrētās mārketinga komunikācijas ir paliekošas un ir ievērojama vērtība mārketinga speciālistu acīs strauji mainīgajā komunikāciju vidē. Integrētās mārketinga komunikācijas tiek raksturotas kā viena no jaunās paaudzes mārketinga pieejām, kas tiek izmantota, lai uzņēmumi labāk fokusētu savus spēkus attiecību ar klientiem apgūšanai, saglabāšanai un attīstīšanai. Daži zinātnieki ir apgalvojuši, ka integrētās mārketinga komunikācijas neapšaubāmi ir lielākais pēdējās 20. gadsimta dekādes atklājums komunikāciju jomā.
…