Piemērs: „Garnier” spēle, kurai par pamatu ņemta tradicionālā spēle „čūska”, tikai šajā spēlē „čūskai” jāķer ir dažādi „Garnier” produkti. Akcijas laikā labākajam nedēļas spēlētājam balva – „Garnier” komplekts [3].
Apsveikumi. Tie var būt visdažādākie. Bezmaksas kartiņas gan fiziskā, gan elektroniskā veidolā. Ja tās ir elektroniskā veidolā, tad jādod iespēja patērētājiem tās vienkārši un viegli nolādēt. Apsveikums var būt arī izteikts orģinālā un unikālā apsveikuma pantiņā uz kādiem noteiktiem svētkiem, piemēram, ziemassvētkiem vai jāņiem.
Bildes. Šo bilžu saturam jārada interese,vēlēšanos parādīt draugiem. Bildes var tikt izplatītas gan e – pastos, gan dažādos sarunu „blogos” ar saiti uz norādīto interneta vietni, kur šī bilde ir apskatāma.
Buzz mārketings. Buzz tulkojumā no angļu.val. nozīmē sanēšana, zumēšana, baumas. Buzz mārketings nebūt nav jauns rīks, ko izmantot komunikācijā ar patērētāju, taču idejas, kā tieši radīt runas par un ap zīmoliem, rodas arvien jaunas. Šo mārketinga veidu pazīst arī ar nosaukumu word-of-mouth (mutvārdu) mārketings, baumu/ zumēšanas mārketings. Galvenais – dot iespēju patērētājam būt par cilvēku sabiedrībā, kas veido viedokļus. Taču nepietiek tikai ar to, ka ir vēlēšanās radīt šo zumēšanu, jo buzz mārketingu veido: interesants, inovatīvs produkts un lipīga, viegli izplatāma ideja, un idejas integrācija kopējā kampaņā [6].
Netradicionāli paņēmieni. Vīrusu mārketinga paveids ārpus elektroniskās vides. Šādu paņēmienu izgudrošanai ir vajadzīga liela izdoma. 2008. gadā lielu ažiotāžu izraisīja www.coolidea.ru, kas pa visu Maskavas centru, dažādās vietās izvietojusi veselu tūkstoti viena rubļa monētu, uz kurām uzlīmētas uzlīmes ar portāla adresi un tekstu „Laimīgais rublis”. Šādas reklāmas pamatojums – rubli ar uzrakstu neizmetīs kā paskastē ieliktu reklāmas skrejlapu, drīzāk saglabās atmiņai [4].
…