Sastāvs tiek izformēts ar dīzeļlokomotīvi izvilkšanas ceļā ar viengrupas atsevišķiem grūdieniem. Ceļa pielīdzinātais slīpums Ipiel = 3,00/00. Vagonus atstumj ar to pašu lokomotīvi.
Risinājums:
Pēc formēšanas plāna A stacija formē iecirkņa vilcienus B stacijai un tiešos vilcienus E stacijai. Tāpēc visus vagonus, kas paredzēti nosūtīšanai līdz B un tālāk E stacijai (neieskaitot) jāiekļauj iecirkņa vilcienos, bet vagoni, kas paredzēti līdz E stacijai un tālāk tiešajos vilcienos.
A un B -koeficenti, kas ir atkarīgi no šķirošanas veida, ceļa slīpuma un manevru lokomotīves tipa A=0,41 un b=0,32. no [1] 4. tabulas;
g- šķirojamā sastāva atkabju skaits, ko nosaka pēc natūrlapas.
Noteikt laika normu viengrupas vilcienu (gala stacija–A) formēšanas nobeigumam izmantojot sekojošus datus;
Vagoni tiek uzkrāti vienā šķirošanas ceļā, tos formē viena lokomotīve. Vagonu skaits formējamā vilcienā mf-45, bet atkabināšanu vidējais skaits P0 uzkrātā sastāvā, kurš ir nepieciešams vagonu izvietošanai saskaņā ar TEN prasībām P0 =0,5. “Logu” likvidēšanai šķirošanas parkā tiek izmantota uzkalna lokomotīve. Vagoni tiek pavilkti no izvilkšanas ceļa puses.
A stacija formē nepāru virzienā divgupu vilcienus F stacijai no vagoniem F stacijai (pamatgrupa) un no vagoniem E stacijai un tālāk, f izņemot (piekabināma grupa) Vagonu uzkrāšanai A stacijas šķirošanas parkā katrai grupai ir pa vienam atsevišķam ceļam, salikšanas ceļš ir tāds, kurā atrodas pamatgrupa. Noteikt laika normu divgrupu vilciena formēšanas nobeigumam, ja mf=55 vagoni:
pamatgrupas vidējais sastāvs (galvas) m1f=35 vagoni;
piekabināmās grupas vidējais sastāvs (astes) m2f =20 vagoni;
bet atkabināšanu vidējais skaits P0 uzkrātā sastāvā, kurš ir nepieciešams vagonu izvietošanai saskaņā ar TEN prasībām P10 =0,8. vagonu pamatgrupai un P20=0,6.
A stacijā darbojas viena manevru lokomotīve izvilkšanas ceļa, kurš pievienots parka pārmiju kopsavilkumam.…