Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:184950
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viesu apkalpošanas process ietver sevī prasmi pareizi uzklāt galdu dažādiem dzīves gadījumiem. Šajā procesā kā neatņemama sastāvdaļa ir pati viesu apkalpošana, kuru veic viesmīlis un kura prasa profesionālas darba iemaņas un zināšanas.
Viesmīli slikti raksturo tas, ja viņš cenšas ieteikt viesiem tikai dārgos ēdienus un dzērienus. Tas noteikti izraisītu nepatiku viesa attieksmē. Viesmīlim jāapkalpo viesis tā, lai viņš būtu gandarīts un justu vēlmi vēl un vēlreiz iegriezties šajā uzņēmumā un tieši pie šā viesmīļa.
Viesmīlim ļoti smalki „jāredz cauri” katram viesim.
Apkalpojot viesus un esot tiešā saskarē ar viņiem, viesmīlim:
nevainojumā kārtībā jātur matu sakārtojums, apģērbs un rokas;
ik dienas jābūt tīram;
sevišķa uzmanība jāpievērš rokām – manikīrs bez lakas;
mēreni jālieto kosmētikas līdzekļi;
nevajag nēsāt greznumlietas;
jārunā skaidri un saprotami – tā, lai viesis varētu saprast.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties