SECINĀJUMI
Prezentētās analīzes ļauj mums saprast, ka lai arī ir ievērojama atšķirība starp vērtībām- gaidāmajā, izpratnē un atšķirīgajā, dažādās viesnīcu kategorijās, grupu ranga sakārtojums nesakrīt ar kategoriju sakārtojumu. Turklāt dati rāda, ka klienti no augstākas kategorijas viesnīcām ir prasīgāki, fakts.
1 zvaigžņu viesnīcas ir novērtētas visaugstāk, kas savukārt tiek pamatots ar to, ka kvalitāte saistīta vairāk ar apkalpošanu, kura ir saskaņā ar klienta cerībām nekā ar uzņēmuma kategoriju. Un līdzās šīm pašām līnijām, mēs redzam, ka daļa no kategorijām, augstvērtīgākās, it īpaši 3 zvaigžņu viesnīcas prezentē nepatīkamu ainu kvalitātes ziņā.
Secinājumi ir līdzīgi skatoties uz iegūtajiem novērtējumiem kvalitātes dimensijās. Šī informācija var ļaut orientēties valdības nostādnēs un biedrību iejaukšanos, kā arī apjomā , ka top pilnīgi skaidrs, ka augstākā prioritāte uzlabojumos ir jācentrē uz ekstrām un materiālām lietām.
…