Ievads.
Šodien straujajā un mainigajā dzīvē katru dienu vilcieni, kuģi, lidmašīnas, automobiļi un autobusi pārvieto pa visu pasauli simtiem un tūkstošiem cilvēku, kas ceļo gan darījumu, gan atpūtas nolūkā. Šiem ceļotājiem nepieciešana iespēja pārnakšņot, paēst, kā arī saņemt laba līmeņa pakalpojumus.
Viesmīlības profesionāļu galvenais uzdevums – sniegt viesu vēlmēm un prasībām atbilstīgus pakalpojumus.
Savā darbā es izskatīšu dažās viesmīlības industrijas pamatatzīņas, tās saistību ar tūrisma industriju, par viesnīcu klasifikāciju pēc lieluma, par mērķtirgiem, pakalpojumu līmeņiem un īpašuma attiecībām.
Arī tiks izskatīts kas ir viesnīcas produkts un kādi ir viesnīcas papildprodukti.…