1. Starptautiskajam reklāmas festivālam „Golden Hammer” tika izvērsta plaša reklāmas kampaņa. Izmantotie kanāli bija sekojoši: vides reklāma, reklāma TV, reklāma radio un globālajā tīmeklī.
2. Festivāla auditorija, spriežot pēc tā, kur tika izvietotas gan reklāmas, gan reklāmas teksti ir sekojoša- reklāmas vidē strādājošie cilvēki, uzņēmēji, kā arī vienkārši interesenti, kuriem nav vienaldzīgs reklāmas „lauciņš”. Manuprāt, šī auditorija tika uzrunāta ļoti veiksmīgi, tika izmantoti pareizie reklamēšanās kanāli.
3. Reklāmas, kas sniedza informāciju par festivālu, bija plaši sastopamas daudzās Rīgas ielās. Tās kalpoja gan kā imidža, gan kā informatīvās reklāmas. Sauklis ļoti trāpīgs un izsaka visa festivāla būtību: „In add we trust”. Reklāma uz spilgti sarkana fona, daudz baltu aitu, bet viena- tomēr melna. Tā labi atspoguļo saukļa būtību. Tomēr, varbūt labāk bija izcelt vienu baltu aitiņu uz lielu, bet melnu aitu bara? Tā simbolizētu to vienu spilgto, veiksmīgo reklāmu, kurai we trust. Reklāma, kas aicina uz šo pasākumu izskanēja arī radio, kā arī TV.
…