Mūsdienās cilvēki izmanto dažādus dabas resursus, bet tie nebūs mūžīgi. Drīz sāks izsīkt derīgo izrakteņu krājumi. Uz Zemes darbojas “siltumnīcas efekts,” tas nozīmē, ka temperatūra paaugstinās par vairākiem grādiem. Antraktīdā sāk kust ledāji, atmosfēras ozona slānī veidojas caurumi. Tiek lietotas videi kaitīgas vielas : minerālais mēslojums, mašīnu izpļūdes gāzes,rūpniecības notekūdeņi, utt. Atmosfēras caurumu veidošanos ietekmē arī kosmisko raķešu palaišana, tāpēc tās varetu palaist tādās vietās, kur atmosfērā jau ir caurums. tad netiks izdurti caurumi citās vietās.
No tā visa arī rodas daudzas slimības. Vai tad cilvēki un dzīvnieki senāk tā slimoja, kā mūsdienās ? Viss tas notiek pateicoties tam, ka cilvēki grib dzīvot labāk. Elektrību ražo HES, tie ir uzbūvēti gandrīz uz katras lielākas upes, to es vērtēju pozitīvi, bet vajadzētu arī padomāt par zivīm. Drīkstētu uz upes būvēt tikai vienu, bet lielu HES, kā Ķeguma. Nevajag celt Celalozes rūpnīcu
Tā kā saules baterija nedarbojas mākoņainās dienās varētu kosmosā uzstādīt rezervuāru, kas savāktu saules enerģiju.
“Saules auto”- auto, ko darbina ar saules bateriju. Tādus auto ražo autofirma Solectra.Pirmais dzinējs kurā izmantoja Saules enerģiju, tika uzbūvēja jau 1890. gadā Kalifornijā. Tas bija tvaika motors, jo citus tolaik tik plaši nepazina.Īsti Saules enerģijas izmantošanas bums sākās tad, kad tika izgudrotas fotovoltiskās šūniņas un Saules enerģiju varēja pārvērst elektrībā. Tas notika 1950. gadā. Ja uz šādas šūniņas nonāk Saules gaisma, tajā rodas elektriskā strāva. Šūniņas sastāv no duviem silīcija slāņiem un no fosfora. Šādas šūnas var apvienot plakanā un plānā materiālā, kas atgādina linoleju. to var uzlīmēt uz jebkuras virsmas.
Viens fotovoltisko šūniņu kvadrātmetrs stundā spēj saražot tikai vienu kilovatu enerģijas. Tas nozīmē,ka auto var svērt ne vairāk kā 150 – 400 kilogramu un tā iekustināšanai ir nepieciešami 8 kvadrātmetri šūniņu. Taču arī tad enerģijas ir par maz, lai ar to veiktu visu ceļu. Tādēļ saules auto pa nakti pieslēdz elektrības avotiem un uzlādē baterijas. Bet ceļā baterijas papildina tikai no šūniņu saražotās enerģijas. Lielākais ātrums, kas ar šāda veidā braucamo sasniegts, ir 112 kilometru stundā, bet lielākais nobrauktais attālums – apmēram 4000 kilometru. Saules auto darbojas tikai saulainās dienās. …