Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:905412
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kādēļ vērtēšana iekļuvusi sabiedrības un masu mediju uzmanības lokā? Kāds ir tās mērķis? Ko un kāpēc mēs vērtējam? Vai vērtējam skolēnu mācību sasniegumus reproducēšanas līmenī, vai svarīgi ir atklāt arī individuālo izaugsmi un attīstību?
Tie ir vieni no pašlaik aktuālākajiem un būtiskākajiem jautājumiem, uz kuriem atbildes meklē ne tikai pedagogi, bet arī skolēni un viņu vecāki. Tieši tāpēc Skolu atbalsta centrā tapa seminārs “Daudzveidīgā vērtēšana”, kurā uzsākts dialogs ar skolotājiem, lai, papildinot teorētiskās zināšanas, pieredzi, analizējot situāciju savās skolās, rastu atbildes un uzlabotu savas prasmes vērtēt un novērtēt. Šajā rakstā piedāvājam ieskatu semināra materiālos, dalībnieku un vadītāju pārdomās.

Patlaban skolās strādā pedagogi, kuri paši kā skolēni mācījušies pavisam citādos apstākļos, kad bija citas prioritātes, mērķi, domāšana un arī cits mācību temps.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties