Vecāku sagaidīšana
Audzinātājas sagaida katru vecāku, sasveicinās, parāda, kur var atstāt virsdrēbes, mantas. Aicina tuvāk iepazīties ar grupu (izkārtojums, materiālā bāze..).
Audzinātājas parāda stendu, kurā vecāki var iepazīties ar:
• „Iekšējās kārtības noteikumiem” ;
• „Sadarbības iespējas” – anketu, kurā vecāki atzīmē/pieraksta iespējas, variantus, jomas, kuras vecākus interesē un kurās viņi varētu palīdzēt (piem., zīmēt, veidot, izgatavot, veidot materiālus grupas materiālajai bāzei – grāmatiņas, rotaļlietas, leļļu apģērbu, rotaļu laukuma ārā aprīkojumu utt.; palīdzēt organizēt ekskursijas, svētkus, dzimšanas dienas, pasākumus; apmeklēt pasākumus vecākiem utt.)
• kā arī aizpildīt īsas anketas par savām atvasēm, par savu ģimeni (piem., par ēšanas paradumiem, tradīcijām, brīvā laika pavadīšanu, izklaidēm utt.). Paralēli audzinātājas komunicē ar vecākiem, atbild uz viņu interesējošiem jautājumiem… Kad visi vecāki ieradušies (vai pienācis laiks sākt sapulci), audzinātājas lūdz vecākus iekārtoties pie galda, piedāvā kafiju, tēju. Sapulce var sākties. Sapulces garums apmēram 45-60 min., no tām
25 min. informācijas apmaiņa (protams, ja vecāki vēlas, sapulce var ilgt ilgāk).
1. Izvēlam kādu no vecākiem, kurš protokolēs sapulces gaitu.
2. Audzinātāja(-as) iepazīstina vecākus ar darba kārtību.
3. Iepazīšanās noris izspēlējot spēli „Kamolītis” un „Ziediņš”(bērnu).
4. Mācību procesa organizācija:
4.3. Vadītāja iepazīstina vecākus ar „Iekšējās kārtības noteikumiem”, uzsverot nozīmīgākos punktus. Kad vecāki ir iepazinušies/izlasījuši visus noteikumus, viņiem jāparakstās, ka ir iepazinušies ir ar mieru ievērot šos noteikumus. Vecākiem ir tiesības atzīmēt kādu no punktiem, kuriem viņi nepiekrīt, pamatojot kādēļ (protams, ir punkti, kuri nav apstrīdami, arī par tiem informē vadītāja).
4.4. Vecāki aizpilda pilnvaras – pilnvaro kādu personu(-as) (kura nav jaunāka par 14 gadiem ar kuru audzinātāja tiek iepazīstināta) izņemt savus bērnus no pirmsskolas izglītības iestādes.
4.5. Audzinātājas iepazīstina vecākus ar PII dienas režīmu.
…