Starpkultūru pētījums par audzināšanas stiliem, kas tika veikts ASV (individuālisma kultūra), Ķīnā (kolektīvisma kultūra) un Turcijā (jaukta – gan individuālisma, gan kolektīvisma kultūra).
ASV – Autoritatīvais stils tiek asociēts ar augstākiem sasniegumiem un pašvērtējumu (līdzīgi rezultāti pierādīti arī Kanādā un Rietumeiropā). Autoritārais stils tiek saistīts ar riska uzvedību pusaudža vecumā. Vienaldzīgais stils nebija atstājis iespaidu uz pašvērtējumu.
Ķīna – pretrunīgi rezultāti par autoritāro stilu (gan pozitīva, gan negatīva ietekme). Autoritatīvais stils neuzrāda saistību ar akadēmiskajiem sasniegumiem. Pašvērtējums pozitīvi korelē ar autoritatīvo stilu un sasniedz statistiku nozīmību.
Turcija – pētījumos dažādi variē audzināšanas stilu popularitāte, kas skaidrojams ar to, ka Turki ir gan kolektīvisma, gan individuālisma kultūra. Autoritatīvā stilā audzinātie uzrāda labākus akadēmiskos sasniegumus un augstāku mācīšanās resursu kā autoritāri audzinātie. Arī tie, kam viss tiek ļauts, uzrāda augstāku mācīšanās spēju. Autoritārā stilā augušajiem pusaudžiem konstatēti zemākie pašvērtējuma līmeņi.
Citi līdzīgi audzināšanas stili: Vecāku un bērnu īpašības ir līdzīgas, kā Baumrindes audzināšanas stilos.
• Permissive - Jellyfish Parent.
• Authoritative - Dolphin parent – Submarine parent.
• Authoritarian - Tiger parent – Helicopter parent - Overprotective parent
…