Secinājumi un ieteikumi
1. Bērnu un īpaši pusaudžu uzvedība ir sabiedrības kvalitātes spogulis.
2. Visos uzvedības veidošanas gadījumos skolotājam ir jāsaglabā atbalsta un palīdzības funkcija – gan vecākiem, gan bērniem.
3. Bērnos ir jāieaudzina neatlaidību, patstāvību, pacietību sarežģītās situācijās.
4. Svarīgi, ka neviens bērns nedrīkst zaudēt ticību nākotnē.
5. Katram bērnam ir jājūtas vajadzīgam un piederīgam gan savā ģimenē, skolā un sabiedrībā kopumā.
6. Skolotāja profesijā svarīgi ir iemācīties cienīt nezināšanu, ja skolotājs to neprot, tad viņa profesionālā pozitīvā uzvedībā var parādīties plaisas.
7. Kad bērnam ir apmierinātas visas viņa vajadzības – bioloģiskās, sociālās, garīgās, materiālās – tad bērns spēj pilnvērtīgi attīstīties, mācīties un justies laimīgs.
…